Nowy Rok 2020 !

Jak to mówią, Nowy Rok nowe plany i wyzwania.... tematów do ogarniania mnóstwo a życie płynie pędem błyskawicy...

Rachunek sumienia za zeszły rok poczyniłam i postanowiłam, że rok 2020 będzie jednak bardziej produktywny i może wreszcie wrócę porządnie do swoich pasji, które naprawdę bardzo zaniedbałam.... Chyba w końcu naprawdę dobitnie zrozumiałam, że ciągły brak czasu mnie nie opuści więc po prostu trzeba się dostosować i bardziej zorganizować w życiu!

Postanowień na nowy rok mam kilka - pewnie jak każdy ale też nie zamierzam się jakoś szczególnie katować. Głównym jest to, że trochę "wysprzątałam" swoje otoczenie.... Jeszcze w 2019 zrobiłam czystki na portalach społecznościowych bo złapałam się na tym, że bezczynnie siedzę i gapie się na posty zupełnie nieznajowych mi ludzi (i tym samym tracę swój czas !!!). Posprzątałam też swoje mieszkanie i to w każdej szufladzie i w szafach bo jak to mówią "Życie w nadmiarzei bałaganie zabiera czas" - i naprawdę coś w tym jest... Jak to zrobiłam? Postaram się o tym napisać za jakiś czas.... 

Jest kilka bardzo osobistych postanowień, które powoli zaczynam wcielać w życie: mianowicie muszę trochę zadbać o siebie i o to jak wyglądam.... Ostatnio przy porządkach przymierzyłam kilka swoich niegdyś ulubionych ciuchów, które nosiłam również po ciąży no i co się okazało - ech.... chyba nie muszę pisać - mogę sobie na dzień dzisiejszy pomarzyć o założeniu ich.... 
Dlatego właśnie głównie to muszę zrobić ze sobą + odpowiednie żywienie, bo najważniejsze w życiu jest przecież zdrowie a w moim codziennym menu ulubiona kanapka z serem i szynką NA SZYBKO przestają być już rarytasem.... Łapię się na tym, że pomimo tego, że naprawdę dość długo śpię (tak - przy dwójce dzieci to naprawdę możliwe :) - wstaję i czuję się mega zmęczona ! Albo dla odmiany totalnie nie chce mi się wstać  z łóżka ! Jest to dla mnie strasznie irytujące, kiedy potem zasuwam jak dzika bo brak czasu na podstawowe czynności - i chyba tym samym właśnie zatoczyłam kółko apropo początku dzisiejszego posta - BRAK CZASU !! To jest to, co głównie muszę ogarnąć w tym roku nie spinając się przy tym i robiąc to z wielką ochotą! :)

Dajcie znać o swoich postanowieniach na ten rok :) Do pobrania kilka cytatów motywacyjnych poniżej :)



 


Pięknego początku roku dla Was ! :)
Do napisania, Marta

Brak komentarzy